Πάμε μπροστά με έργα-σταθμούς για την Ελλάδα & την Ευρώπη
20 χρόνια τώρα η ΕΡΓΟΣΕ και οι άνθρωποί της εργάζονται με επάρκεια και μεθοδικότητα, δημιουργώντας έργα-σταθμούς για την Ελλάδα και την Ευρώπη.
- Εκσυγχρονίζουμε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
- Αναβαθμίζουμε τις βασικές υποδομές του Σιδηροδρομικού Δικτύου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης.
- Δημιουργούμε ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό Άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας.
Μελετάμε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού, αναβάθμισης και επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου, με χρηματοδότηση από
εθνικούς πόρους και συγχρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά Ταμεία (ΕΤΠΑ και Ταμείο Συνοχής), καθώς και από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη 2014-2020».
Δραστηριοποιούμαστε σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τη διαχείριση των σύνθετων συγχρηματοδοτούμενων σιδηροδρομικών έργων:
- Προγραμματισμό – Σχεδιασμό
- Μελέτες
- Απαλλοτριώσεις
- Δημοπρατήσεις
- Κατασκευές
- Προμήθειες υλικών
- Έλεγχους ποιότητας
- Παράδοση ολοκληρωμένου έργου προς εκμετάλλευση
Προχωράμε σταθερά σε τροχιά ανάπτυξης για την πραγματική οικονομία
Συμβάλλουμε έμπρακτα στην ανάπτυξη των Εμπορευματικών Μεταφορών:
- Δημιουργούμε πρότυπο Εμπορευματικό Σταθμό στο Θριάσιο Πεδίο.
- Συνδέουμε το Σιδηροδρομικό Δίκτυο με τα βασικά Λιμάνια της χώρας.
- Ολοκληρώνουμε τον εκσυγχρονισμό του Βασικού Σιδηροδρομικού Άξονα: Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη / Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π).
- Ολοκληρώνουμε την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός και της νέας παραλλαγής της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη.
- Κατασκευάζουμε νέες διπλές γραμμές στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα – Πάτρα, στα τμήματα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο) και Ροδοδάφνη – Ρίο.
- Ολοκληρώνουμε την εγκατάσταση σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών στο Σιδηροδρομικό Άξονα ΠΑΘΕ/Π.
- Ολοκληρώνουμε τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Αττικής, στο τμήμα Πειραιάς – Τρεις Γέφυρες.
Ερχόμαστε κοντά με έργα ουσίας για την κοινωνία και τον άνθρωπο
Ο σιδηρόδρομος αποτελεί το φθηνότερο και γρηγορότερο μέσο για τον πολίτη, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα σημαντικό μέρος των εμπορευματικών μεταφορών.
Βασικός μας στόχος είναι να κάνουμε και πάλι το σιδηρόδρομο τρόπο ζωής για τη χώρα μας. Γιατί, ο πολίτης δικαιούται σύγχρονο σιδηρόδρομο που σέβεται το περιβάλλον και το δημόσιο χρήμα.
Αλλάζουμε τα δεδομένα με δυναμισμό & όραμα για το μέλλον
Καθημερινά δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας, με πίστη στο όραμά μας και συντελούμε δυναμικά στην αναπτυξιακή προοπτική της Ελλάδας.
Ήδη έχουμε προγραμματίσει σημαντικά έργα, που βρίσκονται στο στάδιο προετοιμασίας της δημοπράτησης:
- Ολοκλήρωση Αναβάθμισης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών – Β’ Φάση.
- Σηματοδότηση και Ηλεκτροκίνηση του δικτύου στα τμήματα Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
- Ηλεκτροκίνηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη.
- Κατασκευή επιδομής, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση και κατασκευή σιδηροδρομικών Στάσεων στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή, στο τμήμα Ροδοδάφνης – Πάτρας (περιοχή Μποζαΐτικα).
- Κατασκευή υποδομής της νέας νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος – Πάτρα (περιοχή Μποζαΐτικα).
- Βελτιώσεις του σιδηροδρομικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με την κατασκευή Διαβάσεων, Σιδηροδρομικών Στάσεων και Γεφυρών.
Ταυτόχρονα, έχει κατατεθεί μία νέα δέσμη έργων, σε συνεργασία με τον Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για χρηματοδότηση από το Πακέτο Γιούνκερ:
- Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο Δυτικό Άξονα Πελοποννήσου Πάτρα – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία – Κατάκολο και Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα.
- Επέκταση Προαστιακού Σιδηροδρόμου με τη νέα γραμμή Κορωπί – Λαύριο.
- Εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης – Ορμένιου μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.
- Δημιουργία της Σιδηροδρομικής Εγνατίας που θα συνδέει όλη τη Βόρειο Ελλάδα, από το Ορμένιο έως το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Τέλος ωριμάζουμε μελετητικά και αναζητούμε ή έχουμε εξασφαλίσει χρηματοδοτικά εργαλεία για μια σειρά από έργα:
- Εκσυγχρονισμός με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση της διασυνοριακής γραμμής Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας.
- Σύνδεση με τον 6ο προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης.
- Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης.
- Νέα γραμμή σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με τον Εμπορικό Λιμένα Καβάλας (Λιμένας Φίλιππος).
- Υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες.
- Ολοκλήρωση έργου Πειραιάς – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες και κατασκευή 4 ανισόπεδων διαβάσεων στο τμήμα Πειραιάς – Τρεις Γέφυρες.
- Ανισοπεδοποίηση οδικού δικτύου περιοχής Θεσσαλονίκης.
Ανάπτυξη
Βάζουμε στις ράγες έργα μακράς πνοής με στόχο να αποτελέσουμε ακρογωνιαίο λίθο στην επανεκκίνηση της «ατμομηχανής» της οικονομίας.
Δημιουργία
Συμβάλουμε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και νέου πλούτου με προστιθέμενη άξια στις περιοχές που ενώνει το τρένο.
Σταθερότητα
Κάνουμε το σιδηρόδρομο κομμάτι της καθημερινότητας των πολιτών και δημιουργούμε μαζί τους νέες σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς προσφέρουμε νέες, ασφαλείς και γρήγορες μεταφορές.
Αξιοπιστία
Το έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αποτελεί την εγγύηση για την παράδοση ενός σιδηροδρόμου που θα κοσμεί τη χώρα μας και παράλληλα θα την καθιστά σημαντικό διαμετακομιστικό κόμβο στο νοτιοανατολικό άκρο της Ευρώπης.
Εξωστρέφεια
Η εξαγωγή τεχνογνωσίας αποτελεί μια από τις βασικές μας προτεραιότητες, μιας και ήδη η εταιρία συμμετέχει σε έργα και ερευνητικά προγράμματα στο εξωτερικό.