Πραγματοποιήθηκε σήμερα, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη και του Υφυπουργού Μεταφορών, κ. Νίκου Μαυραγάνη, επιθεώρηση των εργασιών του έργου της ηλεκτροκίνησης της Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνα-Πειραιά και ακολούθησε η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή με ηλεκτροκινούμενο τραίνο από τον Σταθμό Λαρίσης μέχρι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).
Κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης έγινε παρουσίαση στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου της εξέλιξης της υφιστάμενης εργολαβίας η οποία ολοκληρώνεται τον Ιούνιο, ενώ παρουσιάστηκε και ο σχεδιασμός για τις επόμενες ενέργειες που αφορούν τη δημοπράτηση, μέσα στο καλοκαίρι, της Β’ Φάσης του Σταθμού Λαρίσης, που περιλαμβάνει την υπογειοποίηση της Οδού Λένορμαν, τη σύνδεση με το Μετρό και τις υπολειπόμενες εργασίες εντός του Σταθμού.
Τέλος, παρουσιάστηκε η πρόταση που κατατέθηκε προς χρηματοδότηση στο πρόγραμμα Connecting Europe Facility(CEF) την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, της κατασκευής του νέου τετραπλού υπόγειου σιδηροδρομικού διαδρόμου στην περιοχή των Σεπολίων, έργο το οποίο αναμένεται να δημοπρατηθεί ως τον Ιούνιο.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής και της σιδηροδρομικής οικογενείας εδώ και μια δεκαπενταετία.
Με την ολοκλήρωση της επιθεώρησης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Θάνος Βούρδας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σήμερα ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτράμαξα από τον Σταθμό Λαρίσης μέχρι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο μεγαλύτερο Σταθμό της χώρας είναι γεγονός. Ένα έργο που βρισκόταν σε “ύπνωση” εδώ και μια δεκαετία παίρνει σάρκα και οστά μέσα σε 15 μήνες και μέχρι το καλοκαίρι θα ολοκληρωθεί το συνολικό έργο της εγκατάστασης ηλεκτροκινούμενης διπλής γραμμής από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Πειραιά έως το Σταθμό Λαρίσης.
Έτσι ο πολίτης θα έχει στη διάθεση του ένα τραίνο φιλικό προς το περιβάλλον, αθόρυβο και θα μπορεί να κάνει την διαδρομή από τον Πειραιά μέχρι το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με ένα τραίνο, χωρίς μετεπιβίβαση, σε μόλις 45 λεπτά.
Επιτέλους, μετά από μια δεκαπενταετία παλινωδιών και ημιτελών εργολαβιών, η Πρωτεύουσα της χώρας αποκτά σταδιακά ένα σιδηροδρομικό σταθμό αντάξιό της».