
Πληροφορίες
Το έργο αφορά κυρίως τη συμπλήρωση και επέκταση του σηματοτεχνικού εξοπλισμού της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας και στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της κυκλοφορίας στην περιοχή.
To έργο περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες:
- ανακαίνισης της γραμμής Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης και την κατασκευή νέας συνδεσμολογίας, ώστε να καταστεί γραμμή κύριας κυκλοφορίας.
- σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης στην ευρύτερη περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης μεταξύ ΤΧ1 – ΤΧ5.
- ηλεκτροκίνησης της μονής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 4 χλμ περίπου, Αξιού – Γέφυρας και συμπλήρωσης της ηλεκτροκίνησης στην περιοχή του Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης.
- αντικατάστασης δύο υφιστάμενων μεταλλικών σιδηροδρομικών γεφυρών με γέφυρες από οπλισμένο σκυρόδεμα στις Χ.Θ. 13+316 και Χ.Θ. 14+468 της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Πλατέος στην περιοχή της Σίνδου.
Στοιχεία Έργου
Φάση έργου:
Ολοκληρωμένο
Xρηματοδότηση:
EΣΠΑ 2007-2013
Kόστος έργου:
18,5 εκ. ευρώ
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2009
Oλοκλήρωση έργου: 2012
Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Σιδηροδρομικές γέφυρες: 2
Αναβάθμιση υποδομής: 3,7 χλμ
Αναβάθμιση επιδομής: 5,1 χλμ
Εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης & ηλεκτροκίνησης: 4 χλμ.