Πληροφορίες
To έργο αφορά την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 35 χλμ.περίπου, στο τμήμα από Σ.Σ. Ευαγγελισμού μέχρι Σ.Σ. Λεπτοκαρυάς, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
- έργα υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής
- έργα επιδομής σε όλο το μήκος της νέας σιδηροδρομικής γραμμής με εφαρμογή, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, του συστήματος σταθερής επιδομής (slabtrack) στην περιοχή των Τεμπών
- εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης ΕΤCS level I και τηλεπικοινωνιών
- εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης
- συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων
Στοιχεία Έργου
Φάση έργου:
Ολοκληρωμένο
Χρηματοδότηση:
Ταμείο Συνοχής 1994–2000 και 2000-2006
Κόστος έργου:
470 εκατ. ευρώ
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 1996
Ολοκλήρωση έργου: Δόθηκε σε κυκλοφορία με σηματοδότηση το 2004 και το 2011 με ηλεκτροκίνηση
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Mήκος τμήματος: 35 χλμ
Ταχύτητα μελέτης: 200 χλμ/ώρα
Σήραγγες: 2 σήραγγες συνολικού μήκους 8.300 μ. περίπου.
Cut & Cover: 4 Cut & Cover συνολικού μήκους 1.000 μ. περίπου.
Σιδ/κές γέφυρες: 21
Ανισόπεδες διαβάσεις: 13 μεγάλου μήκους και πολλές μικρότερες.
Σταθμοί/στάσεις: 3 Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (Ραψάνης, Ν. Πόρων και Λεπτοκαρυάς) και 1 στάση (Ευαγγελισμού).