![slid3](https://www.ergose.gr/wp-content/uploads/2018/03/slid3.jpg)
Πληροφορίες
Το παρόν έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα ΚΙΑΤΟ – ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνα – Πάτρα.
Αποτελεί τμήμα του ευρύτερου έργου εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα.
Αναλυτικότερα το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:
- Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα Σ.Γ. Κιάτο – Ροδοδάφνη, μήκους περίπου 70,6 km, κατασκευή δύο νέων υποσταθμών τροφοδοσίας στο Ξυλόκαστρο και στο Αίγιο και σύνδεσή τους με το δίκτυο ΑΔΜΗΕ και εγκατάσταση συστήματος τηλεδιοίκησης (SCADA) από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) Κορίνθου,
- Τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών και λοιπές εργασίες εξυπηρέτησης και πληροφόρησης κοινού, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία καθώς και σύστημα κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης στις σιδηροδρομικές σήραγγες της γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη, για την ασφαλή λειτουργία τους,
- Τοποθέτηση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία της γραμμής για προστασία όμορων περιοχών,
- Φύτευση των χώρων πλησίον των νέων υποσταθμών έλξης σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους του έργου,
- Απαλλοτριώσεις για την κατασκευή των Υ/Σ έλξης Ξυλοκάστρου, Αιγίου και των γραμμών μεταφοράς ενέργειας από αυτούς για τη σύνδεση με το δίκτυο ΑΔΜΗΕ,
- Μετατoπίσεις δικτύων ΟΚΩ από τους αντίστοιχους Οργανισμούς και απαιτούμενες αρχαιολογικές εργασίες από τις αρμόδιες ΕΦΑ στους νομούς Κορινθίας και Αχαΐας.
Στοιχεία Έργου
Φάση έργου:
Το έργο είναι σε εξέλιξη. Η σύμβαση κατασκευής υπεγράφη την 06/07/2022.
Κόστος έργου: 54,82 εκατ. € (χωρίς ΦΠΑ)
Χρηματοδότηση:
Το έργο χρηματοδοτείται από:
- Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.) 2014-2020, η Α’ Φάση του έργου μέχρι 31.12.2023.
Εκτιμώμενος προϋπολογισμός: 65,85 εκατ. (χωρίς ΦΠΑ)
- Πρόγραμμα της Προγραμματικής Περιόδου 2021-2027 η Β’ Φάση του έργου.
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη Κατασκευής :2022
Ολοκλήρωση Έργου: 2025