Πληροφορίες
To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 10,5 χλμ. στο τμήμα Ψαθόπυργος – Πάτρα (περιοχή Μποζαΐτικα) της γραμμής Αθήνας – Πάτρας.
Αναλυτικότερα στο παρόν έργο περιλαμβάνονται:
- Εργασίες Υποδομής
Κατασκευή του καταστρώματος της νέας σιδ/κής γραμμής, μήκους 10,5 χλμ περίπου, αλλά και κατασκευή τεχνικών έργων εκ των οποίων τα σημαντικότερα είναι: 2 Cover & Cut, ένα στην περιοχή Αγ. Βασιλείου, μήκους 625,97 μ. και ένα στην περιοχή του Ρίου, μήκους 392,20 μ., 10 ανισόπεδες διαβάσεις συνολικού μήκους 170 μ, 4 Σιδηροδρομικές Γέφυρες συνολικού μήκους 60μ. - Παράπλευρα και κάθετα έργα της γραμμής
Παράπλευρη και κάθετη οδοποιία, υδραυλικά, αποκαταστάσεις θιγόμενων δικτύων ΟΚΩ, αρχαιολογική ανασκαφική έρευνα σε σημεία εντοπισμένων αρχαιοτήτων κλπ. - Απαλλοτριώσεις
Η συντέλεση των απαραίτητων απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων για την κατασκευή της νέας γραμμής με τα επικείμενα κτίσματα ή κατασκευές αυτών στο τμήμα Ψαθόπυργος – Πάτρα (Μποζαϊτικα).
Στοιχεία Έργου
Φάση έργου:
Το έργο βρίσκεται υπό κατασκεύη.
Χρηματοδότηση:
«Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility-CEF) 2014-2020 & Εθνικοί Πόροι
Εκτιμώμενο Κόστος: 117 εκ €
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2017
Ολοκλήρωση έργου: 2020
Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Mήκος τμήματος: 10,5χλμ
Tαχύτητα μελέτης: 100-120 χλμ /ώρα,
2 Cover & Cut, συνολικού μήκους 1018 μ
10 ανισόπεδες διαβάσεις, συνολικού μήκους 170μ.
4 σιδηροδρομικές γέφυρες, συνολικού μήκους 60μ.