Ψαθόπυργος – Πάτρα (περιοχή Μποζαϊτικα) (Υποδομή)

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 10,5 χλμ. στο τμήμα Ψαθόπυργος – Πάτρα (περιοχή Μποζαΐτικα) της γραμμής Αθήνας – Πάτρας.

Ροδοδάφνη (Αίγιο) – Ψαθόπυργος (Σήραγγα Παναγοπούλας)(Υποδομή)

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 21,5 χλμ., από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος της γραμμής Αθήνας – Πάτρας.

Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο) (Υποδομή, Επιδομή, Σηματοδότηση, Σταθμοί)

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 71 χλμ. περίπου, στο τμήμα από το νέο Σ.Σ. Κιάτου μέχρι τη Ροδοδάφνη, μετά το Σταθμό Αιγίου, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και Η/Μ σηράγγων .

Τιθορέα – Δομοκός

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Τιθορέας – Λιανοκλαδίου – Δομοκού που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων μήκους 106 χιλιομέτρων.

Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (B’ Φάση)

To έργο αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου συγκροτήματος στο Θριάσιο Πεδίο, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες οι οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της πρωτεύουσας.

Ηλεκτροκίνηση 3 Γέφυρες – Πειραιάς

Το έργο αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιάς – Τρεις Γέφυρες, συμβάλλοντας στην αύξηση της χωρητικότητάς του, ώστε να μπορεί να αναλάβει τόσο την προαστιακή όσο και την υπεραστική μεταφορική κίνηση.

Ηλεκτροκίνηση γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Το έργο αφορά σε εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης με τηλεδιοίκηση στα τμήματα Αχαρνές – Τιθορέα και Δομοκός – Θεσσαλονίκη και εκτελέστηκε στο πλαίσιο πολλαπλών συμβάσεων που υλοποιήθηκαν σταδιακά.

Ανακαίνιση Μηχανοστασίου Θεσ/κης

Το έργο αφορά κυρίως τη συμπλήρωση και επέκταση του σηματοτεχνικού εξοπλισμού της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας και στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της κυκλοφορίας στην περιοχή.