Προτάσεις για πλάνο Junker
Το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, έχει διαμορφώσει 4 προτάσεις συνδυασμένων μεταφορών οι οποίες και έχουν κατατεθεί στο Επενδυτικό Portal της Commission (Πλάνο Juncker).
Το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, έχει διαμορφώσει 4 προτάσεις συνδυασμένων μεταφορών οι οποίες και έχουν κατατεθεί στο Επενδυτικό Portal της Commission (Πλάνο Juncker).
Πρόκειται για τοπικές βελτιώσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, όπως Κάτω Διαβάσεις, Σιδηροδρομικές Στάσεις και Σιδηροδρομικές Γέφυρες.
Το έργο αφορά στην κατασκευή της νέας μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής μήκους 31,8 χλμ, που θα συνδέει τον εμπορικό λιμένα της Καβάλας ( Λιμένας Φίλιππος στην περιοχή της Νέας Καρβάλης) με την υφιστάμενη σιδ. γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης.
Το έργο αφορά στην ανακαίνιση υποδομής – επιδομής σε εντοπισμένα τμήματα καθώς και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης – ETCS level 1 σε όλο το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Σύνορα Βουλγαρίας.
Πληροφορίες «Κατασκευή νέων Σιδηροδρομικών Γεφυρών του Γαλλικού Ποταμού, στην Χ.Θ. 9+184 της Σιδηροδρομικής Γραμμής, στο τμήμα από Σ.Σ. Πλατέως έως Τ.Χ.1 Θεσσαλονίκης» (Α.Σ. 673) Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή των δύο (2) νέων σιδηροδρομικών γεφυρών (άνοδος – κάθοδος), στη Χ.Θ. 9+184 της Γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, οι οποίες προβλέπεται να αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες…
Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης κατά μήκος του άξονα Θεσσαλονίκη – Στρυμόνα – Προμαχώνα, μήκους 143 χλμ.
To έργο αφορά στη μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στη τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού.
To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της επιδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 32 χλμ. στο τμήμα Ροδοδάφνης – Πάτρας (περιοχή Μποζαϊτικα)
To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτροκίνησης, όλες δηλαδή τις απαραίτητες εργασίες για την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ. περίπου, η υποδομή του οποίου βρίσκεται υπό κατασκευή.
Το έργο αφορά στην κανονικοποίηση (μετατροπή από μετρικού σε κανονικού εύρους) και την αναβάθμιση (βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών, όπου αυτό είναι εφικτό) της υφισταμένης μονής σιδηροδρομικής γραμμής αντίστοιχα στα τμήματα Πάτρα – Πύργος, συνολικού μήκους 131,8 χλμ και Αλφειός – Κυπαρισσία – Καλαμάτα, μήκους 119 χλμ.