Thriassio Pedio Complex (Phase Β’)
The project involves the construction of a modern complex in Thriassio Pedio, where the railway and freight activities will be accumulated, which are currently interspersed in facilities all over the capital.
The project involves the construction of a modern complex in Thriassio Pedio, where the railway and freight activities will be accumulated, which are currently interspersed in facilities all over the capital.
Το έργο αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιάς – Τρεις Γέφυρες, συμβάλλοντας στην αύξηση της χωρητικότητάς του, ώστε να μπορεί να αναλάβει τόσο την προαστιακή όσο και την υπεραστική μεταφορική κίνηση.
To έργο αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου συγκροτήματος στο Θριάσιο Πεδίο, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες οι οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της πρωτεύουσας.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους (1,435μ.), η αρχή της οποίας (χ.θ. 0+000) βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ν. Ικονίου εντός της ζώνης ιδιοκτησίας του ΟΛΠ, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηροδρομικού Σταθμού (περιοχή Περάματος) και το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στη συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριασίου Πεδίου.
Το έργο αφορά την πλήρη ανακατασκευή της σήραγγας του Αγίου Στεφάνου Αττικής, με την οποία αποκαθίσταται η κυκλοφορία του δεξιού κλάδου (ανόδου) της γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
To έργο αφορά την κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, μήκους 5 χλμ. περίπου, στο τμήμα από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.
Κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 32 χλμ. περίπου, στο τμήμα από το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) μέχρι το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.