Ηλεκτροκίνηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτροκίνησης, όλες δηλαδή τις απαραίτητες εργασίες για την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ. περίπου, η υποδομή του οποίου βρίσκεται υπό κατασκευή.

Εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης στη μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.

Σηματοδότηση – Ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος

Το έργο αφορά την εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος μήκους 61 χλμ περίπου.

Ολοκλήρωση Αναβάθμισης του Σ.Σ. Αθηνών – Β’ Φάση

Το έργο περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες για την ολοκλήρωση του κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών (Σ.Σ.Α.), μέρος του οποίου έχει αναπτυχτεί με προηγούμενες εργολαβίες. Πρόκειται για ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών (Nο 1 έως 6) και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.

Κατασκευή νέων Σιδηροδρομικών Γεφυρών του Γαλλικού Ποταμού, στο τμήμα από Σ.Σ. Πλατέως έως Τ.Χ.1 Θεσσαλονίκης

Πληροφορίες «Κατασκευή νέων Σιδηροδρομικών Γεφυρών του Γαλλικού Ποταμού, στην Χ.Θ. 9+184 της Σιδηροδρομικής Γραμμής, στο τμήμα από Σ.Σ. Πλατέως έως Τ.Χ.1 Θεσσαλονίκης» (Α.Σ. 673) Το αντικείμενο του έργου αφορά  στην κατασκευή των δύο (2) νέων σιδηροδρομικών γεφυρών (άνοδος – κάθοδος), στη Χ.Θ. 9+184 της Γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, οι οποίες προβλέπεται να αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες…

Σηματοδότηση – Τηλεπικοινωνίες

Το διευρωπαϊκό σύστημα ERTMS (European Railways Traffic Management System) το οποίο συνίσταται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail) αυξάνει δραστικά την ασφάλεια της κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει την απαιτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση διαλειτουργικότητα μεταξύ σιδηροδρομικών δικτύων.

Πολύκαστρο – Ειδομένη

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.

Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο) (Υποδομή, Επιδομή, Σηματοδότηση, Σταθμοί)

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 71 χλμ. περίπου, στο τμήμα από το νέο Σ.Σ. Κιάτου μέχρι τη Ροδοδάφνη, μετά το Σταθμό Αιγίου, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και Η/Μ σηράγγων .

Τιθορέα – Δομοκός

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Τιθορέας – Λιανοκλαδίου – Δομοκού που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων μήκους 106 χιλιομέτρων.