



Πληροφορίες
To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης με ηλεκτροκίνηση.
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
- συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων
- υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους
- επιδομή μονής γραμμής στην παρούσα φάση
- εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στην εν λόγω παραλλαγή.
- κατασκευή του νέου σιδ/κού σταθμού Πολυκάστρου, της σιδ/κής στάσης Μικρού Δάσους καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού Ειδομένης
Επίσης σε φάση δημοπράτησης βρίσκονται οι εργασίες περιβαλλοντικής αποκατάστασης και προστασίας πρανών (φυτοτεχνικά) κατά μήκος της γραμμής.
Στοιχεία Έργου
Xρηματοδότηση:
Ε.Π. «Σιδηρόδρομοι, Αεροδρόμια & Αστικές Συγκοινωνίες» 2000-2006 (Ε.Π. ΣΑΑΣ)
Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» (Ε.Π.Ε.Π.) του ΕΣΠΑ 2007-2013 & Εθνικοί Πόροι
«Συνδέοντας την Ευρώπη 2014-2020 (Connecting Europe Facility CEF 2014-2020)
Kόστος έργου:
113 εκ. ευρώ
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2007
Εκτίμηση Ολοκλήρωσης έργου: 2021
Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Mήκος τμήματος: 21 χλμ
Tαχύτητα μελέτης: 160 χλμ/ώρα
Σταθμοί/στάσεις: 1 νέος σιδ/κός σταθμός (Πολυκάστρου), 1 ανακαινισμένος σιδ/κός σταθμός (Ειδομένης) και μία νέα σιδ/κή στάση (Μικρού Δάσους)