Εγκατάσταση Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Το έργο αφορά την εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS Level 1 επί της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα μήκους 80 χλμ περίπου.

Σηματοδότηση – Ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος

Το έργο αφορά την εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος μήκους 61 χλμ περίπου.

Ολοκλήρωση Αναβάθμισης του Σ.Σ. Αθηνών – Β’ Φάση

Το έργο περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες για την ολοκλήρωση του κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών (Σ.Σ.Α.), μέρος του οποίου έχει αναπτυχτεί με προηγούμενες εργολαβίες. Πρόκειται για ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών (Nο 1 έως 6) και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.

Σηματοδότηση – Τηλεπικοινωνίες

Το διευρωπαϊκό σύστημα ERTMS (European Railways Traffic Management System) το οποίο συνίσταται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail) αυξάνει δραστικά την ασφάλεια της κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει την απαιτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση διαλειτουργικότητα μεταξύ σιδηροδρομικών δικτύων.

Εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης στη μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.

Πολύκαστρο – Ειδομένη

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.